Probiotice și prebiotice

Articol realizat de redacția Creative Art Copywriting cu informații din surse deschise. Acest articol nu a fost revizuit de un specialist. 

Un bun echilibru al florei intestinale ajută la funcționarea corectă a sistemului digestiv, dar și a celui imunitar. În ajutor ne vin probioticele și prebioticele, care sunt însă, de cele mai multe ori confundate.

probiotice si prebioticePentru a vă lămuri, vă spunem că probioticele sunt cunoscute sub numele de ”bacterii vii” și sunt cele responsabile de întărirea sistemului imunitar și al celui digestiv. Cu toate acestea, probioticele nu ar putea rezista fără ajutorul prebioticelor, cu care acestea se hrănesc. Conținute de multe fructe și legume, prbioticele sunt cele care ajută la dezvoltarea bacteriilor bune despre care vă vorbeam mai sus.  

Iaurtul, chefirul, varza acră, murăturile în saramură sunt surse bune de probiotice, în timp ce alimente precum ceapa, usturoiul, fasolea, cicoarea, dar şi pastele gătite şi răcite, cartofii şi orezul sunt pline de prebiotice. Prin urmare, introdu-le în stilul tău alimentar, iar organismul îți va mulțumi pentru felul în care ai grijă de el.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Distribuie 0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *