Prețuri probiotice

Probioticele dețin cheia nu numai pentru o sănătate mai bună și pentru un sistem imunitar mai puternic, ci și pentru tratarea problemelor digestive, a bolilor de sănătate mintală și a tulburărilor neurologice. Cercetările continuă să demonstreze că beneficiile probiotice și efectele secundare depășesc cu mult ceea ce am crezut anterior.

În acest ghid complet de probiotice, veți afla tot ce trebuie să știți despre probiotice, inclusiv primele 10 probiotice, cele mai bune alimente probiotice, cele mai bune suplimente probiotice și cum să le folosiți, dar și preţuri probioticele.

Beneficiile probiotecelor încep în tubul digestiv

Primul și cel mai trecut motiv pentru care tracturile digestive sunt critice pentru sănătatea noastră se datorează faptului că 80% din întregul sistem imunitar este localizat în tractul digestiv! Acesta este un procent uluitor. În plus față de impactul asupra sistemului nostru imunitar, sistemele noastre digestive sunt a doua cea mai mare parte a sistemului nostru neurologic. Se numește sistemul nervos enteric și se află în intestin. De aceea se numește al doilea creier! Mulți oameni cu probleme de sănătate, cum ar fi dezechilibrele tiroidiene, oboseala cronică, durerea articulară, psoriazisul, autismul și multe alte afecțiuni nu își dau seama că aceste boli provin de la nivelul intestinului. Dacă aceste probleme și multe altele sunt legate de sănătatea intestinală, atunci ce elemente sunt esențiale pentru sănătatea digestivă? Luați în considerare acest lucru: Potrivit Institutului Național de Diabet și Boli Digestive și Rinichi, mai mult de 60 de milioane de americani sunt afectați de boli digestive.  Aceste statistici sunt uimitoare, însă starea de sănătate a intestinului slab afectează în fapt un număr mult mai mare decât ilustrează aceste statistici. Asta pentru că sănătatea digestivă afectează orice sistem fiziologic din corpul tău. Numeroasele toxine la care suntem supuși astăzi scad funcția digestivă, afectând capacitatea noastră de a utiliza substanțe nutritive și de a scăpa de colesterol, declanșând inflamația cronică în organism, care este cauza multor afecțiuni și afecțiuni cronice. Secretul restaurării sănătății digestive este totul despre echilibrarea bacteriilor bune și proaste din intestin.

Ce sunt probioticele?

Probioticele sunt bacterii care aliniază tractul digestiv și sprijină capacitatea organismului de a absorbi nutrienți și de a lupta împotriva infecțiilor. Există, de fapt, de 10 ori mai multe probiotice în intestin decât celulele din corpul tău! Pielea și sistemul digestiv găzduiesc aproximativ 2.000 de tipuri diferite de bacterii. Beneficiile probiotice s-au dovedit eficiente în sprijinirea funcției imune și a digestiei sănătoase, precum și a pielii frumoase.

Bacteriile intestinale bune sunt, de asemenea, responsabile pentru:

  • Producerea vitaminei B12 și a vitaminei K2
  • Îndepărtarea bacteriilor, drojdiilor și a ciupercilor rele
  • Crearea enzimelor care distrug bacteriile dăunătoare
  • Stimularea secreției IgA și a celulelor T de reglementare

Probioticele au fost în sistemele noastre chiar din momentul în care am venit pe lume. Dacă nu există probiotice suficiente, efectele secundare pot include tulburări digestive, afecțiuni cutanate, candida, boli autoimune și răceli frecvente.

Din punct de vedere istoric, există o mulțime de probiotice în alimentația noastră. Prin adăugarea mai multor alimente probiotice în dietă, am putea vedea toate beneficiile următoarelor probiotice:

  • Sistem imunitar mai puternic
  • Îmbunătățirea digestiei
  • Cresterea energiei din productia de vitamina B12
  • Respirație mai bună, deoarece probioticele distrug candidoza
  • Piele mai sănătoasă, deoarece probioticele tratează în mod natural eczema și psoriazisul
  • Reducerea frigului și a gripei
  • Vindecarea de boala inflamatorie intestinală
  • Slăbire

Top 7 ”ucigași” ai probioticelor

Majoritatea persoanelor, inclusiv copiii, au nevoie de un stimulent probiotic datorită utilizării medicamentelor eliberate pe bază de prescripție medicală, în special a antibioticelor, precum și a dietelor bogate în carbohidrați, a consumului de apă clorurată și fluorurată și alimentelor convenționale, cum ar fi carnea neecologică și lactate care conțin reziduuri de antibiotice. Aceste substanțe chimice ucid probioticele din sistem, care în timp dăunează tractului digestiv.

Iată șapte ”ucigași” care pot împiedica organismul să obțină toate beneficiile extraordinare de probiotice de care are nevoie:

  • Medicamente antibiotice
  • Zahăr
  • Apă de la robinet
  • Cerealele
  • Stres emoțional
  • Produse chimice și medicamente

Pentru a  îmbunătăți echilibrul florei intestinale, asigurați-vă că ați evitat ucigașii de probiotice. Suntem expuși zilnic la multe dintre aceste alimente, toxine și factori de stres, iar dacă doriți să vă restabiliți sănătatea digestivă, acestea trebuie evitate. Dacă nu sunt evitate, microorganismele intestinului devin dezechilibrate și sistemul dumneavoastră poate deveni un teren de reproducere pentru bacterii, drojdii, viruși, ciuperci și paraziți răi.

Singura modalitate de a rezolva această problemă și de a  vindeca intestinul este de a elimina alimentele care hrănesc bacteriile rele și de a începe să consumați alimente bogate în probiotice și suplimente, astfel încât beneficiile probioticelor să-și facă efectul.

20 de beneficii ale probioticelor dovedite de cercetare

Cea mai puternică dovadă până în prezent constată că beneficiile probiotice includ:

  • stimularea sistemului imunitar
  • prevenirea și tratarea infecțiilor tractului urinar
  • îmbunătățirea funcției digestive
  • vindecarea afecțiunilor intestinale inflamatorii
  • gestionarea și prevenirea eczemei la copii
  • combaterea bolilor provocate de alimente

Noile studii în curs de desfășurare pot dovedi în curând că probioticele pot:

  • Reduce simptomele gripei și a răcelilor
  • Reduce efectele excesului de antibiotice
  • tratează pietrele la rinichi
  • tratează colicii
  • preveni bolile cavității și a gingiilor
  • tratează colita și  boala Crohn
  • combate bacteriile rezistente la antibiotice
  • tratează boala hepatică
  • luptă împotriva cancerului
  • gestionează simptomele autismului
  • scade colesterolul
  • luptă cu bacteriile care cauzează ulcere
  • îmbunătățește starea pielii
  • ajută la slăbire

Cum funcționează probioticele

Inima ta conține atât bacterii benefice cât și dăunătoare. Experții digestivi sunt de acord că echilibrul florei intestinale ar trebui să fie de aproximativ 85% bacterii bune și 15% bacterii rele. Dacă acest raport iese din echilibru, această afecțiune este cunoscută sub numele de disbioză, ceea ce înseamnă că există un dezechilibru al unui anumit tip de ciupercă, drojdie sau bacterie care afectează organismul într-un mod negativ. Prin consumarea anumitor tipuri de alimente și suplimente cu probiotice, se poate contribui la restabilirea acestor echilibre. De asemenea, este important să înțelegem că probioticele nu sunt o idee nouă. De-a lungul istoriei, culturile au prosperat pe probioticele găsite în alimentele fermentate și alimentele cultivabile, care au fost inventate pentru conservarea alimentelor cu mult înainte de frigider.

De fapt, frigiderul ar putea fi una dintre cele mai grave invenții pentru sănătatea ta digestivă, pentru că acum nu trebuie să  cultivăm sau să fermenteze alimentele  pentru a le împiedica să se strice, astfel încât să pierdem din cauza probioticelor vitale și a beneficiilor probioticelor.

4 pași pentru a obține mai multe probiotice

  1. Mâncați mai multe alimente acre. Pasul 1 este consumul de alimente mai acre. Acestea conțin anumite probiotice, dar conțin și anumite tipuri de acizi cum ar fi acidul gluconic și acidul acetic, acizi sănătoși care creează un anumit tip de pH în organism, care susține creșterea probioticelor în sistemul imunitar.
  2. Consumați mai multe alimente bogate în probiotice. Al doilea mod este doar să începeți să consumați mai multe alimente bogate în probiotice. Acum, alimentele bogate în probiotice sunt iaurtul de înaltă calitate din lapte de capră, kefirul sau chiar diferite tipuri de chefir de nucă de cocos, dar obținerea mai multor alimente bogate în probiotice în dieta ta este esențială pentru stimularea și creșterea probioticelor. Puteți adăuga kefirul în smântână de dimineață, iar în timpul zilei puteți mânca iaurt organic probiotic. Și din nou, obțineți niște alimente fermentate bune în dietă cel puțin o porție pe zi sau mai mult.
  3. Hrăniți probioticele din sistemul vostru. Pasul 3 pentru a stimula în mod natural probioticele. este de a începe să hrănească probiotice. Așa că gândiți-vă: probioticele sunt organisme vii. Dacă ele trăiesc în viață în corpul tău, au nevoie de combustibil, au nevoie să hrănească ceva, au nevoie de pământ bun. Acest sol sunt fibrele fermentabile. Obținerea de fibre de bună calitate, de înaltă calitate în dieta ta poate provoca creșterea probioticelor în organism. Și cel mai bun tip de fibră este fibra solubilă, cunoscută sub denumirea de fibră fermentabilă. Unele dintre cele mai bune alimente bogate în fibre includ semințele de chia.
  4. Luați un supliment probiotic de calitate. Nu în ultimul rând, luarea unui supliment de probiotic de calitate este o modalitate excelentă de a obține mai multe probiotice în corpul dumneavoastră. Luarea unui supliment de probiotice de calitate poate stimula în mod natural probioticele bune din sistemul dumneavoastră.

Preţuri probiotice

Dacă v-a trecut cumva prin cap că ar fi niște suplimente scumpe, pe care nu și le poate permite oricine, atunci vă înșelați. Probioticele, mai degrabă suplimentele au prețuri care încep de la aproximativ 20 de lei cutia cu 10 plicuri și pot ajunge până la 100 de lei. Preţuri probiotice depind însă, de ceea ce cauți, de nevoile pe care le ai dar și de firma producătoare.